tirsdag 27. oktober 2009

Pandemi!

I dag har jeg vært på legesenteret og fått vaksine mot svineinnfluensa og all annen styggedom. Det gikk helt greit. Egentlig tror jeg at jeg imun, jeg hadde både den i - 57 og den i 69. Men så vil jeg ikke smitte noen, i sær ikke barnebarna mine. Det er herlig å bo i en liten velstående kommune. Her trenger ingen å krangle til seg disse dyre dråpene og det er ingen kø å forsere. Det var over på null komma null. Da hører du ikke et pip fra disse kommunesammenslåingsprofetene som vil ha oss til å tro at vi ikke får alle våre behov oppfylt vi som bor i så små kommuner. Denne dagen og resten av uka vil jeg bruke tiden til å lese aviser og se på nyhatsinnslag på T V, om alle disse stakkarne i urbane strøk som ikke er prioritert.

2 kommentarer:

Bergljot sa...

Du er heldig som bor på landet.

Frk. Frekkesen sa...

Hovmod? Skikkelig sjarmerende personlighetstrekk;)