mandag 17. oktober 2011

Aldri så galt....


Høsten er den beste årstiden. Så melankolsk og vakker. Jeg er et blått menneske.
Den siste uken har vert regnfattig, himmelen har vert høy og klar. Sammen med en venninde har jeg gått lange turer i skogen nede ved sjøen og oppe på fjellet. Her jeg bor er det mulig å få med seg alt dette bare på en tur.
Disse deilige turene ute i Guds frie natur har gjort oss godt, og vi har avtalt å gå tur to dager i uken heretter.

Men så kom den vonde fe herinn... Hun veivet met tryllestaven sin, slik at jeg som kom i fullt firsprang, trødde over og vrengte benet, havnet på magen og måtte bruke alle mine krefter for å komme meg opp på kne. Jeg presset trylleformelen min ut mellom sammenbitte tenner - fa**i******te, men det hjalp ingenting. Etter mye strev og møye greide jeg å komme meg hjem og på sofaen.

Nå har det gått tre dager og jeg er på bedringens veg. Jeg måtte avbestille time hos frisøren, men i skuffen ligger sølvtøyet ferdigpusset til Jul.

Er det nå det passer med "Aldri så galt at det ikke er godt for noe?"
Og i morgen er det tur igjen.

3 kommentarer:

Shy sa...

Issja då! Slike trylleformlar må seiast, det hjelp alltid litt, men ikkje fullt ut!
God bedring til deg!

Bustenellik sa...

Alltid må det være noe som ødelegger :-/ Men heldiggris som allerede er ferdig med sølvpussen - her ligger det fortsatt på vent. SOM vi gleder oss! Fortsatt god bedring, og titt gjerne innom Blogglandia snart igjen ;-)

Madame Mim sa...

Å - så koselig å se at dere ikke har glemt meg!
Takk for gode ønsker, jeg er myyyye bedre i dag.