mandag 22. september 2008

Kjærester?

Det må være problemfylt å være i et forhold nutildags.
Det stilles liksom andre krav nå enn før . 
Hun med stor H forventer å beholde guttevennene sine inn i samboerskapet, men der er det jo trangt nok fra før. Det stilles nye ultimatum. Om du jobber i kveld, ja da overnatter jeg hos
bestevennen min. Det må hun ha lov til for det gjør henne glad, og det er hans ansvar. At hun skal være glad?
    Jeg må si at jeg var ikke serlig glad i klubba, eller at han dro meg inn i hulen etter håret,men
det må da finnes en mellomting?
Men det er lenge siden nå.  Var det før kristus? eller etter ...Det var helt sikkert etter krigen
Eller var det noe med tidsregning?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg hadde blitt rasende om min huleboer hadde lagt seg inn hos en jentevenn. Men han er jo ganske strengt gift, da.

Frk. Frekkesen sa...

Jeg kjenner ingen som er i et slikt forhold, jeg. Tror faktisk det er en myte at verdiene er så anderledes i forhold nå enn før. I tillegg - hvem er det som overnatter på feil hotellrom på seminarer og sånt - de på 30? Tror ikke det, nei.

Dette var ikke forsøk på seriøsitet, men kun til forsvar for min egen generasjon:)