torsdag 11. juni 2009

Gess who's a twittermember.?...yea!

Med god veiledning er jeg endelig godtatt. Nå har jeg et annet problem. Hva skal jeg bruke
det til? Gode forslag godtas med takk. De aller fleste kommunikative behov jeg har er  for lengst dekket.Skulle gjerne hatt evnen til å ha kontakt med åndeverdenen, men de er vel ikke på Twitter. Eller kanskje de er det? Siden jeg skjønner lite av hvordan denne  fantastiske nettverdenen funker, så kan det vel hende, at siden jeg betror dette  til bloggen min, så sitter det en,eller flere fra det hinsidige og venter på et åpent sinn!
Laaangt vekkifra synes jeg å høre en stemme. Den sier: Ja a, du er tøff i tryne nå ja, men gå på do etter at det er blitt mørkt, nei det våger du ikke! Så får det kanskje bare være?

2 kommentarer:

Bergljot sa...

Okei, jeg får legge meg inn som disippel, sånn at du ikke ser ut som Viggo Venneløs der inne:-)

Bergljot sa...

Du har noen rare følgesvenner. Det må jeg si. Og jeg mener ikke meg og gjøken.