onsdag 26. august 2009

Videreutdanning....

Jeg har arvet en gitar etter min mor. Det er en Hagstrøm med en spesiellt god klang.
Det er et aber med denne gitaren. Jeg har aldri tatt meg tid til å lære å spille. Men det skal jeg gjøre noe med. Full av overmot sendte jeg inn søknad til kulturskolen, på nett...
Under over alle under, jeg ble antatt. Ved skolestart fikk jeg et brev i posten. Tid og sted for oppstart , navn på læret og et ønske fra skolen om at jeg tok med en foresatt til første time.
Hvem er min foresatte? Det må vel være Bromlemann det kanskje. Nå er første timen forlengst over. Men da var farmor i ammetåka så hun var opptatt på annet hold. Neste time er tirsdag førstkommende.
Referat og opptak følger !

2 kommentarer:

Bergljot sa...

Du kan jo lære opp Vilikke på gitaren når du er blitt varm i trøya? "Morfar har sauer og det er helt greheheheit.... Kostas er prihihihihinsen min...". Hun har talent! Håper far stiller når du skal spille avslutningskonsertene!

Frk. Frekkesen sa...

Tom Dooley og Her kommer Ole Brumm går begge på to grep. A og D.