fredag 8. mars 2013

8 mars !

I am back. Tenk det. På selveste kvinnedagen er jeg tilbake. Det gikk ikke helt smertefritt å komme inn på sin egen blogg, det må jeg si. Det var på selveste lille kvinnedagen, altså i går, at jeg tenkte - etter lang tids fravær, at det kanskje var tid for å mene noe igjen. Etter å ha grublet både lenge og vel og forsøkt å huske passord og personalia, var jeg nesten sikker på å ha funnet det rette, men slapp jeg inn?" nei du va då go" som de sier på disse trakter. Hvorfor jeg ikke slapp til Ble jeg klar over da det var gått en tid. Det var en annen som hadde tatt plassen min, en annen hadde logget seg inn og blogget på min mac. Arbeidet med å bli kvitt vedkommende tok til, og jeg er fullstendig klar over at ved å utlevere meg på denne måten så forstår alle hvor begrenset mine datakunnskaper er. Da det led mot kvellen hadde jeg endelig kvittet meg med påskeharen, som bloggokkupanten kaller seg, og da passordet viste seg å være rett , slapp jeg omsider inn. Det var klart for blogging. Men det var snart midnatt og jeg var helt tom for ideer. Og da det viste seg at siden hadde fått ny utforming var i grunnen løpet kjørt. Så nå prøver vi igjen. Gratulere med dagen alle sammen. Snakkes.

2 kommentarer:

frk. Figenschou sa...

men du er tilbake! hurra!

Shy sa...

Gratulerer med dagen, og hurra for at du kom deg inn på bloggen igjen :))