mandag 23. mars 2009

Nominert.

Dette var siste helga før det braker løs. Det er i slike tider at en forstår hvor viktig suffløren er.
selv har jeg aldri vert grisk i matfatet. Nå er det de som har gragga til seg flest roller som får svi.  At de aldri lærer tenker jeg da, her jeg sitter høyt oppe i treet mitt. Klart det. Jeg kan jo bare skrive en sang eller en monolog, og så si, den vil jeg gjøre selv. Men jeg gjør ikke det.  Like vel er det viktig å få de andre til å tro at; årsaken til at jeg har så få roller er at jeg bare ønsker å vere til stede i milj'øet, og så -  noen fraser om gamle sirkushester.....
I morgen kommer NRK lokalen TV.  Alle er vel like spente på hvilke nummer instruktøren plukker ut. Det må vere noe som skjerper appetitten sier han. En er vel ikke bedre enn at en vokser flere millimeter i alles øyen, ja , kanskje ikke i alles da, men i alle fall i våre egne........
når tekst av  frk. frekkesee, bromlemann, og last but not least...den eneste sangen  jeg synger, blir foretrukket. Men ....hovmod står for fall! håper jeg slipper å snakke. Med hånden på hjertet så betyr det fint lite om akkurat mitt nr. blir vist, Men er det ikke en ære å bli ...nominert ?

1 kommentar:

Frk. Frekkesen sa...

Jeg er veldig bææret! Det er kjekt å blir vist fram for hele verden så lenge det går godt og alle er fornøyde. Blir det fadese er det mye hyggeligere å stå i kulissene.