mandag 9. mars 2009

Pip pip,her er jeg.

Tenk nå har jeg fått oppleve at noen etterlyser nye blogger fra min hånd. Det styrker selvtilliten.Omgivelsene, =bromlemann, vil ha det til at jeg er både grinete og usosial. Det er noe overdrevet.Snart skal det spilles revy på samfunnshuset og jeg skal få være Diva. Ifølge min svigerinne så er det den rollen jeg liker best. Det var før det, å itte nå. Hvorfor? nei, den får du tygge på. Som alltid ligger vi "far behind" det er et under om  vi er klare til premi'ere om fjorten dager. Som vanlig har jeg lite roller. Det er ikke på grunn av dugløyse, det er vel heller  forde jeg ikke har plass på harddisken. Hele familien kommer for å se. Jeg må si som en tidligere formann av laget "E' me kje' goe"?

5 kommentarer:

Frk. Frekkesen sa...

Hurra jeg gleder meg så vannvittig!! OG jeg skal lage liv og røre på premierefest og være kjempeløyen og i mitt ess og servere frekkheter på løpende bånd!

Bergljot sa...

Hø? Får Frekka være med på premierefest???

Eg då?

Frk. Frekkesen sa...

Frekka har skreve tri tekstar te revyen og adle e togne me! Eg e bidragsytar!

paaskeharen sa...

Jeg har skrevet en. Den ble refused. For mye rølp antagelig.
Så jeg er ikke ivitert på premierefest. Utakk er verdens lønn.

Anonym sa...

Haha, familien Bloggøy:)