tirsdag 14. september 2010

Nisjejobb?


Jeg har tenkt å legge ut en annonse der jeg tilbyr mine tjenester for spesiellt interesserte.

Siden minstemann ikke trengte meg lenger, har jeg vært på leit, Nå henger" minstepensjonistspøkelset"
på veggen, så det begynner å haste.

I mange år har jeg vært på utkikk, - og nå endelig - har det dukket opp jobber der akkurat min kompetanse etterspørres.

Siden Bromlemann, av forskjellige årsaker , har valgt å være hjemme og ta seg av farsgården, så er det tid for en innsats fra min side.

Det er to muligheter. Etter et laaangt liv med samme mann og fem unger,har jeg tilegnet meg egen evne til å se hva andre tenker.
Altså..Yrkestittel ; Tankeleser. Hvor anvendelig ville ikke jeg være for eksempel i politikken, eller kanskje i politiet eller....
Jeg kunne si ; Se meg inn i øynene. -Og med en gang kunne jeg, med hundre prosents sikkerhet si om vedkommende løy.

Den andre jobben må vel sies å være en kremjobb. Siden jeg har vært såkallt hjemmearbeidende, har jeg garantert - ingen bindinger hverken til politikk eller næringsliv. Når jeg dresser meg opp er jeg gaaaaanske stilig og ville være det perfekte valg for en hvær skipsreder som trenger gudmor.

Annonse er allerede utarbeidet og klar for publisering. P.S Kan ta imot gaver ; Høy verdi - ingen hindring.....

2 kommentarer:

Bergljot sa...

Jeg tror du kan få statsstøtte og pensjonspoeng med ulempetillegg og skattefradrag for å røkte far. Det er ikke hvem som helst som kan gjøre den jobben. Hør med Bjørn L i kumunnen.

Shy sa...

Haha! Sånn er det, mammaer har evne til tankelesing, det er sikkert.
Og nokon må jo ta imot gudmorgåvene, det vert nok perfekt for deg.