tirsdag 22. juni 2010

Gode ønsker


Jeg har fått en Award. Den er fra Bergliot derfor betyr den masse. Etter som jeg er hektet på serier om demoner og lysengler, så har jeg forsøkt å orbe den fine plaketten inn på bloggen min. Så er det bare å vente å se om den dukker opp når innlegget skal publiseres. Bergliot har innstruert meg etter beste evne. Jeg skal skrive syv ønsker.
Egentlig har jeg alt og mere til. Det hadde vært lettere å finne syv ting jeg er takknemelig for, men jeg skal forsøke.

Jeg ønsker at alle jeg er glad i skal få være friske og lykkelige.

Jeg ønsker at jeg ikke flytter ut av hodet mitt og blir en byrde for mine nærmeste.

Jeg ønsker å ha evnen til å finne glede i de små tingene

Jeg ønsker at , ved bare å knipse med fingrene, skulle alle barn bli beskyttet fra sult og sykdom , redsler og savn.

I alle år har det vært kjent at mor ønsker seg en hagepolakk til Jul.- Et år var han visst ferdig innpakket, men så skulle han visst et annet sted.

Jeg ønsker at alle mennesker , om de er fattig eller rik, ung eller gammel sort eller hvit skal behandles med respekt, som likeverdige.

Og fred , naturligvis.

Uff. Dette ble alvorlig, men en kan vel ikke tøyse med ønsker. Tenk om de går i oppfyllelse....

4 kommentarer:

Trine sa...

Fine ønsker! Håper du får en polakk. De er hjelpsomme og flinke. Jeg hadde 2 stykker en sommer. Da kunne jeg nyte den hersens paraplydrinken min helt uten forstyrrelser fra vedkubber som ville bli kløyvet og gress som trengte en klipp. Fantastisk.

Madame Mim sa...

Heldige Trine.
Jeg gir ikke opp håpet. kanskje kommende Jul finner jeg ham under treet.

Shy sa...

Awarden er vel fortent! Du har så nydelig bilde på toppen av bloggen din! Veit ikkje om eg har sagt det før??? (Header heiter det kanskje...)

Madame Mim sa...

Takker og bukker. Det er Bergliot som har hentet dem fram, men jeg valgte selv. Når jeg har brillene på så synes jeg nesten at jeg ser ei rotte...
Men fiiin måne.