onsdag 2. juni 2010

O Hoi besta, hvor er du?


Etter å ha klikket og lest hundrevis av blogger holder jeg på å gi opp.
Hva jeg leter etter ? Det må da være klart som blekk ! Jeg leter etter modne bestemødre som jeg kan ha et "bloggerforhold"
til. Noen som har nogenlunde samme alder og innteresser som meg selv. Jeg kan se hvor begrensende dette ønsket er Men hei
et par tre stykker må da kunne framtvinges? Du kan gjerne både strikke, hekle og sy, men det er ikke noe krav. Fint om du liker å lese både både for deg selv og for andre. Jeg selv har lest både for barnehagebarn og på eldresentere, i kirker og - på revysenen.
Vi kunne for eksempel skryte av barn og barnebarn og henge ut gemalen, om en er så heldig" å ha han kvar"

Og - skulle det nå dukke opp en bestefar, så vil han bli godt mottatt ! Og så er det bare å smøre seg med tolmodighet...

8 kommentarer:

Bergljot sa...

Håper du finner noen. I mellomtiden for du hente impulser hos 30- og 40-åringene;-)

Madame Mim sa...

Jeg tror 30 - 40 åringene finner meg usedvanlig kjedelig. Men takk for tilbudet som jeg benytter meg av - flittig.

Bustenellik sa...

Jeg er nok ikke helt den du leter etter, men må si jeg syns du har en koselig blogg :-)

Madame Mim sa...

Nei og nei, du e' vel en knupp - Bustenellik -
Nå var jeg nesten heeelt bestemt på å legge bloggingen på hylla!

Utholdenhet har aldri vert min sterkeste side!

Shy sa...

Hei! Dette var ein kjekk blogg, litt sånn stil som eg likar :-) Eg er nok ikkje besta enda, men har no lyst å vere følger med deg likevel. Du er veldig velkommen som følger hos meg ;-)

Madame Mim sa...

Hei Shy Bitch!

Dette var kooooselig, tenk at du vil følge meg.
Velkommen skal du være. Jeg gleder meg til å besøke bloggen din.

Fargeheimen sa...

O Hoi, eg er ei besta, men kva for alder leiter du etter?
Eg er 41 og besta til to flotte unger, jente på 3 1/2 år og gut på 10 veker.

Men om eg er ei besta som du leiter etter, ja kven veit.

Ha ein strålande fin søndagskveld. :)

Madame Mim sa...

Hei!

Du e akkurat ei
sånn Besta som jeg ville være, og i maaange år kalte jeg meg " Ufrivillig barnebarnløs"
Til slutt trodde jeg at de ikke visste hva det kom av.
But they proved me wrong , og etter at det endelig løsnet har jeg fått seks . Kjekt å være Besta, om en er ei ung , eller ei gammel ei.
Ha ei go' uke i Fagerheimen