torsdag 10. juni 2010

Sånn er det!


Lillemann har meldt sin annkomst. Kanskje. Lillemann er blitt 100 kg og måler 1,95 på strømplesten.
Han kommer på en stoooor motorsykkel og har kjæresten med seg. Om han kommer så kommer han etter jobben,
en gang mellom 19,00 og 24,00. Vi må ikke vente på ham,har han sagt, for det er jo ikke helt sikkert. -
Ja ? at han får det til, mener jeg. I den anledning , av Lillemanns komme så har jeg skiftet på senger etter Bergliot's
besøk . Jeg la meg ned på alle fire for å se om det lå noe under. Det gjorde det, men hva er det?
Det er nok Pingu sitt. Det har en psykadelisk grønnfarge med mørkere grønne flekker. Krokkodille tenkte jeg.
Men den er så søt, og den smiler så blidt... Den har rosa hår og horn og jeg skjønner at det er ei ku.

Det er ikke NRF og ingen telemarksku. Ikke jersy heller. Oi den mangler jo det aller viktigste! Den har ikke jur.
Det må være ei UFO-ku. Ikke rart at det er vanskelig for småtassene å forstå hvor melka kommer fra....

2 kommentarer:

Bergljot sa...

Det er den drage, mor. Ikke en ku.

Madame Mim sa...

Ja det er det sannelig min sann.
Sorry frk. Drage.