onsdag 23. juni 2010

St.Hansfeiring i egen strandsone!


Er akkurat ferdig med å pakke i kjølebag og picknik kurv. Jeg tror jeg har husket alt. Hurra- England har skåret!
Som dere forstår, TV'en surrer i bakgrunnen....I år har det kommet et nytt punkt på huskelista.
Bromlemann fikk en jernpanne til å lage varme i på bursdagen sin, og den skal vi innvie i kveld. Derfor har jeg pakket ved og opptenningsbrikker i en sekk. Bromlemann bærer alt inn i bilen,og så går ferdenr over hump og haug ned til sjøen.
Tre grinder skal passeres, og det er jeg som er grindgutt. Ryddet litt i strandkanten i går. Flyttet stooore steiner slik at Kostas, prinsesse Vilikke og Pingu Vilhellerikke har god plass til å fange krabbe og finne skjell, når de kommer på fredag.
Kanskje, om det blir deilig vær, kan vi sove i naustet.Det er kjempekjekt.
Menyen i kveld er enkel. Pølser i pølsebrød,Heineken på boks, en litenconjac, og nysyekte boller ti kaffen, Blir visst bare Bromlemann og jeg, men det er duket for innteressekonflikt. Jeg vil være på brygga og kanskje bade. Bromlemann vil ut med båten og kanskje treffe noen kjekke mennesker
Det er ikke godt å si hvordan kvelden ender.
Ha en finSt.Hansaften alle sammen!

1 kommentar:

Bustenellik sa...

Ha en flott St.Hans-feiring uansett hvordan kvelden ender :)