tirsdag 6. april 2010

Denstoreryddeoppdagen..


Så er påsken over for denne gangen. De siste gjestene reiste i går, men jeg kan fortsatt høre babycallingen ringle i ørene.

Det har vært en påske av alle sorter. Fred og hvile med Bromlemann på hytta i Grukkedalen, der jeg fikk snøscooterskyss både fram og tilbake, og familiepåske med barn og barnebarn hjemme.

Det er vanskelig for Bromlemann å skjønne hvorfor ingen vil være med opp i fjellheimen, men kan hende synes de at oppholdet på sin barndoms øy er passe avsides. De er nå såååå urbane.

Det ble ikke mye jeg fikk gjort i går. Jeg puttet duken med syltetøyflekkene, eggerestene og tydelige spor av babygrøt inn i vaskemaskinen og plukket opp rundt omkring.
Til slutt vred jeg alle tomme vinkartongposer til det ble et helt glass, la meg på sofaen.

På TV'en rullet tipperunden, men jeg gadd ikke skifte kanal!

1 kommentar:

Bergljot sa...

Håper du ikke er helt utslitt. Vi hadde det kjempefint. Jeg trodde vi fikk knerta vinen før vi dro, men obviously not! Den var deg for øvrig vel unt.