onsdag 7. april 2010

Jentetur...


Ei venninde vil ha meg med på jentetur. Til Tyrkia. Jeg fikk kort frist, det var få biletter igjen. Egentlig er jeg en reser i å ta ting på sparket, bare jeg får tenkt meg om noen uker.

Er Tyrkia noe for meg? Det er visst grævlig varmt der nede. Og hvordan vil det da gå med meg da, som ikke tåler sol? Mannfolka skal vere så helt forferdelig klåfingra. Det trenger jeg kanskje ikke bekymre meg for.....Det var før det.

Det er lenge siden jeg bestemte meg for å slutte å reise med fly. Nei da, jeg har ikke flyskrekk.
Jeg har vel heller flyplass- skrekk. Jeg liker ikke å veie bagasjen min selv, å trykke på knapper, eller å bli befølt av fremmede tollermenner og damer!

Og sist- men ikke minst, jeg eier ikke stedsans. Det bruker å gå bra, men denne gangen stoler jeg ikke helt reisefølget mitt. Så har jeg noe valg? Egentlig

Ingen kommentarer: