fredag 21. mai 2010

Identitetsskifte.


Huset skal være vasket, m/ vegger og tak - skuffer og skap, og hagen skal være beplantet og fri for ugress til pinse, sa Bromlemor, og sendte meg et megetsigende blikk da jeg kom hit til Paradis som svigerdatter, for lenge lenge siden.
I mange år fulgte jeg påbudet. De senere årene er det blitt slurvet litt, men i år.....aldri har det vært så ille som i år.
Men noe er nytt. Jeg har, med hjelp fra Bergliot, fått ny hedding på bloggen min. Og ikke nok med det, den har fått ny tittel - og jeg har fått ny identitet. Det stilles ikke så strenge krav til heksedansen som til fugleperspektiv sa Bergliot. Med det mener hun at en kanskje burde være mere reflektert når en ser ting ovenfra.

Heldig vis sifter jeg bare navn,- ikke kjønn.....

2 kommentarer:

Bergljot sa...

Dette ser fint ut;-)

Madame Mim sa...

Er overmåte fornøyd selv også.
Godt jobba!