mandag 31. mai 2010

Strek og krusseduller.


Jeg har hatt besøk i helgen, og alltid når jeg har besøk, forsøker å få hjelp til å lære noe nytt på Mac'en min.

Den, om noen, som har sveipet innom - heksedans - i løpet av søndagen skjønner nok hva jeg har ervervet av ny kunnskap.

Men å forsøke å presse inn mere enn det er plass til på en gang, det er ikke smart. En må forsåke å la det sige litt.

Jeg har med megen møye og stort besvær lært meg å flytte materiale fra you tube til bloggen min.

Men i går kveld fikk jeg den nye kampsangen til Rosenborg på mail, og da ville jeg naturligvis transportere den til facebook .

Etter mange forsøk har jeg gitt opp, det blir bare krøller og krusseuller.

Jeg kunne naturligvis spørre Bergliot, men det er så forbasket flaut , når jeg ikke skjønner hva jeg skal spørre om....

2 kommentarer:

Bergljot sa...

Kjære deg. Jeg har jo sendt en ny lenke til deg på eposten! Try again, honey.

Madame Mim sa...

Det er nok bare meg som er helt på tur.
Prøvde igjen. Gikk akkurat likedan.